חיפוש

גבורי העם שלנו

ספר חדשני וסוחף לילדים, שמפגיש את הקוראים הצעירים עם דמויות ההוד של עם ישראל בדרך חווייתית ומרתקת, תוך חיזוק האמונה וההכרה בקדושתן. בכרך הראשון בסדרה נצא למסע בזמן עם רובי הרובוט ורחפנית, בעקבות האבות והאימהות, השופטים, הנביאים והמלכים של עמנו. נפגוש בהם בסיפורים עוצרי נשימה השזורים בפסוקי תנ"ך, ונתפעם מאישיותם הנשגבה ופועלם. בעריכת הרב מנחם ברוד והרב לוי שייקביץ ובליווי באיוריו הנפלאים של שמשון קוטלובסקי. ערכי! חינוכי! מעשיר! ניתן להתרשם בתחתית הדף.
מק"ט: 11373
35.00 ₪
decrease increase
*
*
*
גולשים שהזמינו מוצר זה הזמינו גם

סדרת "יהדותון" (9 חלקים)

11226
מדריך מקיף לחיים יהודיים, בשפה ישראלית ועכשווית. מארז מיוחד המתאים כמתנה למקורבים, תורמים, זוגות, חתני בר מצוה ועוד. מאת השליח הרב שמואל ביסטריצקי ניתן להתרשם מהסדרה בתחתית הדף
180.00 ₪ 150.00 ₪

לכל אחת

3269 - עותק
ספר ייחודי המביא כארבעים קטעים מהגותו של הרבי מלובביץ', העוסקים בסוגיות-יסוד בעולמה של האישה – מוגשים בשפה סוחפת ועכשווית, קלילה וזורמת, לצד קריקטורה צבעונית תואמת לכל קטע.

הספר מגיש השקפה יהודית אותנטית בשפה מודרנית, בבהירות ובתמציתיות.הקטעים עוסקים בנושאים שעל סדר היום הנשי – שוויון זכויות, לימוד תורה, זוגיות, ילדים, קריירה ועוד.  מתאים גם למי שטרם שומרת מצוות וגם לאישה המסורתית והדתית. לכל אחת!

ניתן להתרשם בתחתית דף המוצר.
40.00 ₪ 30.00 ₪
סינונים
מיין לפי
display